SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

DIARY BONDA MIZA SHAKLEE - PART 1 , BONDA SOHO MOM JOURNEY

Salam semua pembaca blog bersalinmenyusu dan Bonda Miza. Selalunya saya berkongsi infomasi sehala je.. hari ni tema kita berkenalan pula, r...

Salam semua pembaca blog bersalinmenyusu dan Bonda Miza. Selalunya saya berkongsi infomasi sehala je.. hari ni tema kita berkenalan pula, ramai yang masih belum mengenali siapa saya..

so hari ni saya ada sedikit bingkisan perjalanan saya sebagai bonda kepada 3 anak..
bonda lovely sweet pumpkins
Saya bermula menulis blog sejak tahun 2008 lagi, alhamdulilah dah hampir 8 tahun, seusia anak saya. Saya adalah seorang ibu bekerjaya, dan bermula Oktober 2016, saya memulakan perjalanan saya sebagai SOHO Mom ~ bekerja dari rumah agar saya lebih dekat dengan keluarga dan anak-anak. 

Blog rasmi pertama saya adalah Blog Bonda Miza,  Blog Bersalinmenyusu ini merupakan blog rasmi kedua. Syukur jutaan pembaca yang singgah, dan saya sangat menghargainya. Kelak boleh tinggalkan komen / cadangan, penambahbaikan atau apa jua komen membina untuk manfaat semua.

bersama 2 puteri Rania ^^ Raiqa
Sambung kembali short story pengenalan asas dulu,kan baru part 1, bonda soho mom journey


my lovely parent, jantung hati bonda..





Tajuk panduan berpantang secara Cser dan tradisional merupakan antara favorite bacaan kalian yang singgah, terima kasih saya ucapkan.  :D. Yang sedia menjadi pelanggan saya melalui belian set-set kehamilan, bersalin dan menyusu juga saya ucapkan jutaan terima kasih. 

untuk pengetahuan semua, ketiga-tiga anak saya dilahirkan secara cser, atas sebab-sebab kesihatan saya dan anak.  Kesedaran saya mula bangkit apabila ramai ibu kekurangan informasi dan perkongsian pengalaman mengenai permasalah / isu ibu dan anak.
Rania Arissa ~ 27 Oct 2009 ~ 3.5kg ~ cser
Ruzain Aliff ~ 9 April 2013 ~ 3.76kg ~ cser
Raiqa Arissa ~ 1 Nov 2016 ~ 3.52kg ~ cser
Saya adaah seorang penjawat awam, setelah 9 tahun bergelar penjawat awam, sekarang saya sedang dalam bercuti tanpa gaji bagi memberi ruang untuk saya meluangkan lebih masa bersama keluarga dan anak-anak. Saya telah mendapat time freedom dan tidak terikat dengan waktu bekerja pejabat dan kadang kala perlu keluar daerah untuk urusan kerajaan. 

sebagai bonda, saya rela melepaskan semuanya. Kasih sayang keluarga yang utama.. Oleh itu sekarang saya menumpukan sepenuh masa kepada penulisan blog dan bisnes utama saya, Suplemen Shaklee. 

perkongsian ilmu  dan coaching perniagaan
bisnes online 100%


stock take :)


time freedom! superbonda with super kids
happy bila punya masa untuk membesarkan anak-anak dihadapan mata tanpa risaukan kerja, kerana dari rumah sahaja semuanya bermula
Alhamdulillah, terlalu banyak nikmat yang saya peroleh setelah 4 tahun bersama Shaklee yang mana tak pernah dijangkakan dek akal saya suatu masa saya boleh mencipta hala tuju saya sendiri. Saya pikirkan saya pasti perlu bekerja sehingga usia pencen. Saya tahu, ramai yang idamkan sebagaimana saya. Sebenarnya masih belum terlambat untuk kita membina kejayaan sendiri. 

Sesuatu yang menarik tentang bisnes Shaklee adalah berkonsepkan keluarga, you are free to bring family. :D

Is never too late to start & build our dream, so that our dream will come true, insyallah. 

my BIG WHY is punyai 100% masa bersama anak-anak dan mencipta kerjaya sendiri tanpa perlu memikirkan kerja makan gaji. alhamdulillah, saya doakan moga perkongsian saya memberi manfaat kepada semua. 
 
MY LOVELY FAMILY

saya mencari perantis saya yang benar-benar ingin membina kerjaya perniagaan online.

jika anda mencari pendapatan sampingan, ingin keluar dari kepompong hutang dan ekonomi mendesak, & ANDA BENAR-BENAR SERIUS INGIN BERJAYA, boleh whatsapp saya di talian 012 585 2034 UNTUK SAYA BANTU & BIMBING

Saya bantu anda mencapai cita-cita anda insyallah :D


Master To Be Bonda Miza Nazril


012 585 2034 

www.bondamiza.com

www.bersalinmenyusu.com






pendaftaran & peluang menjana pendapatan!





    

   



















You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..