SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA

SELAMAT DATANG KE BLOG INFORMASI KEHAMILAN, BERSALIN & MENYUSU MALAYSIA
LEADER & PENGEDAR SHAKLEE TERBAIK. DAPATKAN VIVIX, SUPLEMEN HAMIL, BERSALIN MENYUSU SHAKLEE MALAYSIA

BISNES SHAKLEE : KELEBIHAN JADI AHLI BERSAMA KAMI (TEAM SHAKLEE NO.1 DI MALAYSIA )

Hari ini saya mahu mengajak anda yang sedang mencari-cari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan untuk sertai kami dalam bis...

Hari ini saya mahu mengajak anda yang sedang mencari-cari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan untuk sertai kami dalam bisnes ini secara sungguh-sungguh. :)

Sama ada menjadi ahli Shaklee untuk makan sendiri sekalipun, PEMILIHAN mentor Shaklee sangat memainkan peranan penting kerana sudah tentu kita mahu dapat tempias kehebatannya kan?

Baiklah, Hari ini saya pecahkan rahsia apa kelebihan group kami sebagai mentor Shaklee anda 🙂


INI KELEBIHAN KAMI YANG TIADA PADA ORANG LAIN, TEAM SHAKLEE NO. 1 DI MALAYSIA

Kami miliki group eksklusif coaching one to one dengan mereka yang 100% fokus bisnes Shaklee sahaja sebagai bisnes mereka sama ada nak buat bisnes shaklee secara online mahupun offline.



1. MISI & VISI KAMI TEAM SHAKLEE NO.1 DI MALAYSIA :

Kami miliki misi yang jelas untuk 
lahirkan 200 orang leaders hebat tahun ini dengan  :


  • 50 orang miliki pendapatan sebanyak 5 angka (RM10,000 hingga RM99,999), 
  • 150 orang miliki pendapatan sebanyak 4 angka (RM1000-RM9,999).

2. KAMI MEMPUNYAI SILIBUS TERSUSUN UNTUK MAJUKAN ANDA YANG INGIN BERJAYA DALAM BISNES SHAKLEE : 


Kami cipta silibus tersusun yang mana setiap ahli yang sertai kami walaupun mereka baru bermula dari kosong, mereka boleh terus bermula dengan silibus step by step kami ini. 




3. PEMBELAJARAN HARIAN kami hanya di ONLINE. Tak perlu keluar rumah. 

Kami miliki group cross coaching yang terdiri dari orang-orang yang expert dalam bidang masing-masing namun tidak kedekut untuk berkongsi rahsia. 


Terdapat doktor dan ahli farmasi dalam group kami yang juga boleh memberi nasihat dari segi pandangan mereka dalam satu-satu penyakit mahupun suplimen cadangan.


4. KAMI MEMPUNYAI PENGALAMAN LEBIH DARI 5 TAHUN DALAM BIDANG NUTRISI


Terdapat pakar nutrisi yang sentiasa berdamping rapat dengan kami untuk membantu berikan ilmu nutrisi dan info berkaitan.

  • Group kami miliki idea yang brilliant yang buat group kami membuat sales lebih dari RM2 juta setiap bulan.
  • Kami miliki projek Hamil dan jugak projek penyusuan susu ibu yang sediakan pakej yang cantik dalam bungkusan yang istimewa sebagai hadiah kepada Customer. Lain dari yang lain

5. KONSEP PEMBELAJARAN ENJOY TETAPI BERMANFAAT



Mentor yang sentiasa on air secara live di group eksklusif dan group fokus kami untuk terus memberi inspirasi dan semangat untuk berbisnes Shaklee dengan rasa sungguh enjoy!

Kami gunakan konsep mentor mentee yang mana semua orang berhak melontarkan pandangan masing-masing dan sama-sama ambil untuk manfaat bersama.


Konsep “garang namun sayanggg sangat” dipraktikkan dalam grup ini bagi membantu bina diri yang komited dan bersungguh-sungguh dalam mengejar impian masing-masing

Kami apply “Jerung kejar ikan” dalam group fokus kami untuk pastikan semua ahli dalam group ini capai target sales mereka mahu. Kerana sales menunjukkan bukti apa yang ajar itu diamal dan dimanfaatkan. Sales juga membuktikan pendapatan yang diperolehi oleh seseorang itu.


6. KONSEP WAJIB DAPAT PENDAPATAN BEST DENGAN CARA YANG BETUL

Kami menekankan konsep semua orang wajib ada pendapatan best dalam Shaklee apabila sertai kumpulan kami. Kiranya kami betul-betul jaga dan buat ahli group semuanya tercapai impian mereka minimum untuk mendapat RM1000 setiap bulan.



7. AHLI GROUP YANG BERAURA POSITIF

Ahli group kami semuanya hanya positif saja. Siapa yang ada rasa negatif, fikiran negatif tu pon akan dibantu oleh ahli grup untuk bangkit kembali.



8. TERBUKTI BERHASIL 

Terbukti lahirkan leader hebat yang hanya dalam tempoh 10 bulan sudah miliki pendapatan mencecah RM10,000 apabila coaching dengan group kami. 

Telah terbukti dapat membentuk ibu-ibu  / suami isteri yang berimpian untuk working at home  dengan berpendapatan ribuan dan puluhan ribu ringgit hanya dengan bekerja dari rumah. 

TRIP PERCUTIAN 5 BINTANG PERCUMA!
9. KAMI MEMILIKI MENTOR MENTOR SHAKLEE TERBAIK DI MALAYSIA :

  • Miliki ilmu dalam pengurusan kewangan untuk elakkan berhutang dan juga mudah selesaikan hutang yang sedia ada
  • Miliki kepakaran dalam berbisnes tanpa modal.
  • Berpengalaman membuatkan anak buah bisnes shaklee berjaya mendapat pakej melancong percuma ke luar negara dan dalam negara. 
  • Miliki skill untuk membentuk anak buah bisnes shaklee tidak perlu membayar duit rumah dan keretanya kerana Shaklee tolong bayarkan setiap bulan.
Dimana ada kemahuan disitu terbentang Jalan..
Jadi apa yang ditunggu lagi? tiada masa yang lebih sesuai dari sekarang. Bertangguh akan melambatkan kejayaan.
"Setiap orang mempunyai alasan tersendiri kenapa mereka perlu berusaha keras untuk berjaya..
"Tanya hati dan fikirkan sampai bila kita akan berada dalam zon selesa, penghujung bulan dapat gaji & cukup bayar hutang?.. tak nak ke ada sekurang-kurangnya lebihan wang untuk simpanan masa hadapan dan keselesaan keluarga? Hidup pastinya lebih seronok jika dapat membantu keluarga, ibu bapa, adik beradik dan lebih ramai yang memerlukan di luar sana.."  - by Bonda Miza

SELAMAT DATANG KE DUNIA SHAKLEE, PERNIAGAAN TANPA SEMPADAN

Saya ucapkan Selamat Datang kepada ahli-ahli Shaklee yang baru... moga kita akan lebih sihat, berjaya & kaya dengan supplemen Shaklee!!


JOM KITA KAYA DAN BERJAYA DUNIA & AKHIRAT.. INSYALLAH.. :D 

KLIK SINI UNTUK INFO KEAHLIAN DAN MANFAAT LAIN BERSAMA SHAKLEE


Saya hadiahkan Ebook percuma untuk anda “Sorry Boss!!! Saya Terpaksa Berhenti Kerja”. Sila download percuma di DI SINI



http://www.ebookniaga.com/sorryboss/shaza
(Ebook ini bukan sahaja penuh dengan tip-tip kehidupan dan bisnes, malah pengalaman sebenar seorang wanita yang pernah bekerja sebagai engineer dan akhirnya JATUH CINTA dengan perniagaannya dan membuat keputusan untuk 100% tumpuan kepada perniagaan ini.. IMPIAN menjadi SURI RUMAH BERPENDAPATAN TINGGI TERCAPAI. .. Alhamdulillah.. :D

Mudah-mudahan segala tip dan panduan perniagaan di dalam ebook ini mampu memberi motivasi kepada kita semua agar lebih berjaya dalam kehidupan di dunia dan akhirat.  

'Be simply healthy'

Master To be Bonda Miza


#BondaMiza & MFMS The Most Happening SHAKLEE Team In Malaysia

Bonda Miza Nazril

"Founder Of BondaMiza Millionaire In Shaklee"

012 585 2034 

www.bondamiza.com

www.bersalinmenyusu.com

MENARIK DIBACA: 
Hubungi bonda miza di talian 012 585 2034 untuk tempahan VIVIX SHAKLEE anda





You Might Also Like

0 comments

jika ada pertanyaan sila tinggalkan komen / cadangan di sini yea. terima kasih atas komen anda.. moga bermanfaat.. :D, boleh juga hubungi saya di talian 012 5852034 (whatsapp/telegram) untuk info lanjut.

salam perkenalan mesra ~ Bonda Miza :D

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!

WOW, BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE! BUKAN SAHAJA ENJOY HARGA MURAH, MALAH LEBIH DARI ITU! SYOKNYA!!
Jadi ahli ni bukan sekadar dapat diskaun harga je, tapi ada lagi yang lebih best. Rupa-rupanya dapat bonus walaupun makan sendiri, WOW! kalau tempat lain pun tak adanya dapat cash back macam Shaklee. kira-kira balik berbaloi, sebab bonus yang BUKAN SAHAJA boleh cover harga vitamin itu balik malah rupanya lebih daripada itu. Syoknya! :D

..

..